denna dagens tankar

har varit lite of på bliggen.. men har haft mycket o tänka på nu det sista och vet inet hur jag ska göra:/
dagen har varit okej har f[tt prata av mig med pontus så nu känns det lite bättre i allafall:) det är skönt att man har vänner man kan prata med.
Denna dagen har varit ganska seg:/ har inet hänt så mycket alls idag, men får se vad som händer längre fram:)
Jag måste lära mig sluta tänka så mycket på dig..! jag går och prata om dig o grublar va du igäntligen tycker om mig:/ jag saknar dig sjukt mycket vill bara veta hur jag ska göra med alla dessa tankar om dig...
om man bara kunde släppa av dom nån stans så man kunde vara fri från alla dessa tankar hadde ju inte varit fel alls just nu för känner bara att jag vill sluta tänka för stunden o känna mig fri o bra kan vara glad för stunden o veta att jag har dig som vänn..
ja ne nu ska jag inte skriva mer om detta för det kommer antagligen alldrig sluta flöda ut massa här på bloggen..
ni får ha det bar ni som har tagit er stunden att plåga er igenom denna text:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0