underbara kännsla

har ahft en son underbar kännsla idag att allt känns så bra men jag vet inte riktigt va det är jag känner innom mig riktigt men det känns så underbart:)
mina tankar om dig släpper mig inte varför kan jag bara inet öppna min käfft och säga till dig hur jag känenr för dig och hur jag vill att det ska vara?! men nu ska jag inte älta det för nästa gån jag ser dig ska jag berätta allt jag kan så du får höra det ifrån mig o inte igenom att läsa det på din mobil eller data.. känns inte lika personligt då..
ne nu till nåt annat o mycket gladare^^ imon kommer 3 polare över så vi ska spela lite uno o umgås o ha det alment bra :) längtar!! får hoppas att det blir lyckat^^
ne men nu ska jag dra mig o göra annat ni få ha det så bra ni som läser detta^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0